پیر آف آستانہ عالیہ بھیرہ شریف

دارالعلوم محمدیہ غوثیہ کی بنیاد 1925ء میں غازی اسلام حضرت پیر محمد شاہ صاحب نے ایک ایسے وقت میں رکھی جب مسلمان برصغیر میں سخت حالات سے دوچار تھے۔ اس اسلامی انسٹی ٹیوٹ کا قیام اس مقصد کے ساتھ کیا گیا تھا کہ ایسے علماء اور رہنما پیدا کیے جائیں جو اسلامی تعلیمات کے ساتھ عملی حل فراہم کریں اور مسلمانوں کی موجودہ سماجی، سیاسی، اقتصادی اور تکنیکی ضروریات کو پورا کریں۔

پیر محمد امیر شاہ صاحب رحمتہ اللہ علیہ

بھیرہ شریف کے روحانی مرکز کے بانی پیر محمد امیر شاہ 1837 میں بھیرہ شریف میں پیدا ہوئے۔ وہ سہروردی ترتیب کے نامور صوفی بزرگ حضرت بہاء الدین زکریا ملتانی کی اولاد میں سے تھے۔ وہ اعتدال پسند قد، دبلا پتلا جسم، چوڑا چہرہ اور گلابی رنگت کے ساتھ خوش گوار اور پرجوش شخصیت تھے۔ وہ ہمیشہ سفید لباس  پہنتے تھے جو ان کی سادگی اور خوبصورتی کو ظاہر کرتا تھا۔
وہ ایک بزرگ نسب سے آئے تھے اور اپنی تقویٰ اور فضیلت کے لیے مشہور تھے۔ انہیں نیک اولاد سے نوازا گیا جن پر اللہ تعالیٰ نے اپنا خاص فضل کیا۔ وہ نیک، پاکیزہ اور محنتی بنتے چلے گئے جس نے انہیں ایک عظیم اور قابل احترام قسمت حاصل کی۔ پیر امیر شاہ بچپن میں کثرت سے روزے رکھنے اور اپنی عادتوں میں سے مشہور تھے۔

پیر محمد شاہ رحمۃ اللہ علیہ

غازی اسلام حضرت پیر محمد شاہ صاحب 1890ء میں سرگودہ ضلع بھیرہ شریف میں حضرت امیر السالکین کے گھر پیدا ہوئے، اللہ تعالیٰ نے آپ کو خوبصورت صورت اور خوبصورت زندگی سے نوازا تھا۔ 1946ء میں اس نے مکہ مکرمہ میں دوسری بار حج کیا جہاں وہ اکثر جا کر شیخ عبدالغنی ترمذی کی زیارت کیا کرتے تھے، شیخ کہتے تھے کہ ہم نے ہزاروں لوگ دیکھے ہیں لیکن ان کے چہرے جیسا حسین اور باوقار کسی کو نہیں دیکھا۔ پیر محمد شاہ صاحب بھیروی۔

جسٹس پیر محمد کرم شاہ رحمۃ اللہ علیہ

ضیاء الامت جسٹس پیر محمد کرم شاہ الازہری وہ نامور شخصیت ہیں جنہوں نے اپنی پوری زندگی دین کی خدمت کے لیے وقف کر دی اور اپنے موثر فلسفے اور بصیرت افکار کی وجہ سے اسلام کی دعوت و تبلیغ کی نئی جہتیں روشن کیں۔ آپ یکم جولائی 1918 کو بھیرہ شریف میں پیدا ہوئے جہاں انہوں نے بی اے ڈپلومہ کی تکمیل کے ساتھ درس نظامی کا کورس بھی مکمل کیا اور حضرت صدرالافضل مولانا نعیم الدین کی زیر نگرانی دعوت حدیث کی تعلیم حاصل کی۔ اس کے بعد، اپنی تعلیم کو آگے بڑھانے کے لیے، اس نے 1954 میں مصر کی عالمی شہرت یافتہ جامعہ الازہر یونیورسٹی میں داخلہ لیا۔

تاریخ گلستان بھیرہ شریف

الکرم کا اچھی طرح سے لیس کیمپس اسلام آباد میں واقع ہے اور طلباء کو اسلامی اور جدید تعلیم فراہم کرنے کے لیے تعلیمی شعبے میں ایک رہنما کے طور پر ابھر رہا ہے۔ کیمپس میں طلباء، اساتذہ اور ملازمین کے لیے متعدد سہولیات موجود ہیں۔ اسلامی تحقیق اور جدید تعلیم کے شعبے کے ساتھ ساتھ ایک جدید ترین آئی ٹی ڈیپارٹمنٹ اور ایک اچھی ذخیرہ شدہ لائبریری کیمپس میں موجود ہے۔

پیر محمد امین حسنات شاہ

پیر محمد امین الحسنات شاہ صاحب 25 رجب 1369 جو کہ 9 مئی 1950 کو بھیرہ شریف میں  پیدا ہوئے، ساڑھے 4 سال کی عمر میں انہوں نے قرآن کریم کا آغاز کیا۔ حافظ کرم علی صاحب اور حافظ یاسین صاحب کی سرپرستی میں حفظ قرآن کرتے رہے، بعد ازاں ایک سال کے اندر پرائمری تک تعلیم مکمل کی اور بعد ازاں مڈل کا امتحان تقریباً 3 ماہ میں پاس کیا۔ 1968 میں، انہوں نے گورنمنٹ ماڈل ہائی سکول بھیرہ میں داخلہ لیا اور میٹرک کے امتحانات میں فرسٹ ڈویژن حاصل کی۔

محمد نعیم الدین شاہ

محمدیہ غوثیہ پرائمری اسکول کے نام سے ایک تھیٹر 1925 میں تشکیل دیا گیا تھا۔ 1957 میں ضیاء الامہ نے “دارالعلوم محمدیہ غوثیہ، نئی بلندیوں کی شکل کو بحال کیا۔ محمدیہ غوثیہ پرائمری اسکول کے نام سے ایک تھیٹر 1925 میں تشکیل دیا گیا، 1957 میں۔ ضیاء الامہ نے “دارالعلوم محمدیہ غوثیہ کی شکل کو زندہ کیا، نئی بلندیاں۔

Contact Us

Our reports will help you better understand your audience and target the right message to the right person. Send your email marketing campaign in a fast and simple way.